Svátek má: Dorota

Regiony

Velikost textu:

Na úřad se vydejte, jenom pokud to bude nezbytné

Na úřad se vydejte, jenom pokud to bude nezbytné

Městský úřad Sokolov nadále funguje ve zvláštním režimu, jak uložila orgánům veřejné moci a správním orgánům Vláda ČR.

Sokolov
16. února 2021 - 12:00

Znamená to, že mimořádná opatření, která spočívají zejména v omezení kontaktu mezi úředníky a veřejností, stále platí. Po tuto dobu žádáme veřejnost, aby využívala městský odbavovací systém https://zvaci.mu-sokolov.cz/tetronik/services.php a rovněž elektronické objednání (e-mail, datové schránky) či objednání telefonické, a to na konkrétní datum a čas. Po nařízení vlády související s omezením pohybu na Sokolovsku musí mít veřejnost při vstupu do městského úřadu výhradně chirurgické roušky nebo respirátory bez výdechu. Se šátky či látkovými rouškami nebude do budovy nikdo vpuštěn.

Městský úřad Sokolov upravil osobní styk s klienty tak, že jsou pro ně vyhrazeny mimořádné úřední hodiny. A to v pondělí a ve středu od 9 do 11 hodin a od 14 do 17 hodin. Pokud to bude nezbytně nutné (například vyřízení odobních dokladů), mohou si po předchozím objednání (odbavovací systém, e-mail, telefon) svou záležitost také vyřídit. V uvedené mimořádné úřední hodiny je městský úřad přístupný, i v tuto dobu budou ale při vyřizování záležitostí upřednostňováni klienti, kteří se objednají.



Občané objednaní - jen pokud to bude nezbytné - mimo mimořádné úřední hodiny se ohlásí u okénka před vestibulem radnice, kde vyčkají do příchodu úředníka, který s nimi záležitosti vyřídí. Samostatně se do prostoru městského úřadu nedostanou. U tohoto okénka lze také požádat o informace nebo o služby zajišťované Czech POINTEM a podatelnou. Pro některá podání a písemnosti lze využít schránku u hlavního vchodu do budovy městského úřadu. Informoval Městský úřad Sokolov.

(jv,karlovarskenovinky.cz foto:měú)